Întrebări frecvente

Cât costă transportul? 

Costul transportului standard este de 39 lei prin DPD Courier sau FAN Courier.

 

Cum se poate plăti?

Plata comenzii se poate face ramburs la curier, DPD sau FAN Courier.

     

    În cât timp ajunge comanda la dumneavoastră?

    Livrarea se va efectua într-un interval de 1 - 3 zile lucrătoare de la primirea confirmării.

     

    Cum se poate efectua returul?

    Bijuteriile trebuie returnate în ambalajul original complet alături de toate materialele promoționale aferente.

    Intrați pe platforma https://retur.fancourier.ro, căutați "Cleopatra" și programați data și ora la care curierul să vă preia returul.

     

    În cât timp puteți efectua returul?

    Clienții noștri beneficiază de o perioada de 14 zile pentru retur la toate comenzile online.

    Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără nicio urmă de utilizare / uzură. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.

    În cazul în care ați primit un diferit produs decât cel comandat, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp și să returnați produsul, conform pașilor de retur de mai sus.

    Cât costă returul?

    Returul produselor se poate efectua cu ajutorul FAN Courier, care va stabili costul transportului.

     

    Ce produse nu pot fi returnate?

    Produsele personalizate sau care au fost modificate / create la cererea clientului nu se pot returna.

    Lingourile si monedele din aur sau argint nu pot fi returnate, conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, Capitolul II, Art. 10, litera b.), deoarece produsele furnizate sunt dependente de fluctuațiile pieței financiare, prin urmare constituie o excepție de la acest drept.

     

    Cum vei primi înapoi contravaloarea comenzii?

    Contravaloarea comenzii va fi rambursată: 
    1) prin transfer bancar în contul IBAN comunicat de către client dacă plata comenzii a fost efectuată cu numerar la livrare; sau
    2) direct pe cardul cu care a fost efectuată plata pe website,
    în termen de maxim 14 zile de la confirmarea returului. Costul returului este suportat de către client.



    Protecția datelor cu caracter personal

    Prin completarea și semnarea cererii de retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către SC LIVALO COM SRL a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.


    Garanție

    Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur și argint este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate existentă la data vânzării. Autenticitatea și caracteristicile materialului prețios - aur 14K (585‰) / aur 18K (750‰) / aur 22K (916.7‰) și argint (925‰) sunt garantate pe viață. Garanția asigură repararea ( aducere la conformitate) sau înlocuirea bijuteriei după caz.

    Reparațiile sau înlocuirea pentru produsele aflate in garanție vor fi efectuate în termen de maximum 15 zile, in condițiile art. 11(4) din legea 449/2003, dacă se confirma faptul ca defectul nu este imputabil consumatorului.

    Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriilor din cauza neglijenței,  a accidentelor, a utilizării necorespunzătoare a acestora sau a altor factori externi care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.

    Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 16(1) din legea 449/2003(12). Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție.

    Bijuteriile CLEOPATRA sunt marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - Direcția pentru Metale Prețioase.

     

    Dorești informații suplimentare?

    Vă rugăm să ne contactați la numărul 0757 110 454 de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00 sau la adresa contact@bijuteriacleopatra.ro.